دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایات شهروندان از کلاهبرداری که با برداشت مبالغی از کارت عابر بانک آن‌ها، نیرو‌های پلیس دست به کار شدند.

وی بیان کرد: ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی به دست آوردند که متهم به صورت زنجیره‌ای اقدام به برداشت مبلغ و خالی کردن حساب کارت‌های عابر بانک که شهروندان با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز می‌کند. 

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از بررسی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته در اطراف دستگاه‌های عابر بانک، کلاهبردار شناسایی و دستور دستگیری وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در گشت زنی‌های هدفممند شناسایی و دستگیر شد اصافه کرد: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی برای تکمیل تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی تهران شد. 

سرهنگ نادری در پایان به مردم به توصیه کرد: هنگام استفاده از دستگاه‌های خودپرداز حتما از دریافت کارت عابر بانک از دستگاه خودپرداز مطمئن شده و سپس اقدام به ترک محل کنید و از اعلام رمز کارت عابر بانک به افراد غریبه خودداری کنید. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار